Hoofrekene vs leer om te dink

Die Economist het ‘n artikel wat skryf oor die verband tussen hoe goed ‘n land se mense met Wiskunde vaar, en die land se ekonomiese groei.  Die artikel spekuleer ook oor of hoofrekene oefen leerlinge help of hinder  om nuwe, ingewikkelde probleme op te los.  Slegs 2-3% van 15-jariges in die VSA en Europa kan sulke probleme oplos, terwyl ‘n derde van Oosterse leerlinge (waar van jongs af hoofrekene geoefen word) dit kan doen.  Mens kan dus aanvaar dat gereelde oefening in hoofrekene leerlinge help om logies oor nuwe soorte probleme te kan dink.

  • Suid-Afrika neem nie aan die PISA toetse deel nie (Tunisië is die enigste Afrika land wat doen)
  • Sjina neem nie as land deel nie, maar sekere stede soos Sjanghai neem deel.  Sjanghai is is baie verder ontwikkeld as groot dele van Sjina, so ‘n mens kan aanvaar dat Sjina as geheel nie beter as lande soos Singapoer en Suid-Korea sou vaar nie

pisa

 

Laat 'n boodskap

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out /  Verander )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out /  Verander )

Connecting to %s